Annonser från BloggPartner

ärenden.

Idag har jag varit på lite ärenden med Mamma och Isabelle! Väla och ikea blev de dock bara :P Men vi var där ett tag, gick igenom ikea 3 ggr haha xp

Aja men nu till hästsnacket!!
Jag, pappa, mamma och isabelle åkte ut till stallet och gick en längre proomenad, och självklart fick kiralyn följa med :) Hon är världens mysigaste .:')

Tänkte fråga er en sak..

Det är så att Kiralyn är riktigt svår att få tag i i hagen ibland, eller oftast, hon bara retas med en och springer runder o tramsar!!
Idag gick det dock bra för att jag hade äpple och läste på internet att man kunde gå snirkligt och typ "lura" henne.. Men det är inte alltid man har äpple eller ´har tid med att gå massa omvägar för att få tag i henne
Så min fråga var då, Vad har Du för tips? Brukar din häst/ponny också retas?

Jag har läst massor på internet om olika metoder men liksom, hon är ju inte dum? Hon fattar vad man håller på med haha..
Ibland är hon schyst och kommer men häromdagen tx höll jag nog på i 20 minuter och  gå runder, fångade dom andra hästarna och gick med dom till henne, o ja känns som om man har provat ALLT....

lilla skithäst :)

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0