Annonser från BloggPartner

Dagens ridpass

Ja som ni nog redan förstått så gick ridpasset idag inte speciellt bra! ;( Hästen var någon loj och stum vilket resulterade till att jag blev strk = ingen bra kombination och missförstånd!

Tanken var ju att vi skulle filma idag när jag red och det gjorde vi med, men eftersom det inte gick speciellt bra är jag osäker om jag vill visa upp det! kanske filmar igen en annan gång när jag inte rider på banan, kanske i skogen eller liknande! Och den gången kommer jag inte att ställa krav på att hon ska gå i form eller liknande för efter dagens pass är det klart att hon inte förstår ;/ hon är 23 år gammal så jag förstår att hon inte orkar eller liknande! Så hädanefter ska vi endast gå på promenader och rida ut i skogen! :-)
Inga fler dressyrpass för våran del! Visst kommer jag att "träna" lite när jag rider i skogen, att hon inte behöver gå med huvudet bland stjärnorna o så.. Men inte på banan... Hon tycker inte att det är kul.. Vi kan inte heller galoppera där eftersom hon inte orkar bära sig i hörnorna, och då är det bättre för att hon ska hålla ett tag till att endast busrida i skogen utan krav ! :)
 Vi ska bara ha roligt när vi rider! Jag får se hur jag gör med filmerna, ev att någon kommer upp men osäkert ännu! Jag får kolla igenom dom en gång till..

Ni ska iaf få en bild på min prinsessa!

Jag får så dåligt samvete när ett pass inte går bra, för det känns som om man stället förhöga krav på henne, även om jag inte gör det.. och att jag blev stark i handen gjorde det inte bättre ;/
Hon fick åtminstone en puss och en morot efteråt :)

Hon toog en fikapaus mitt i allt häromdaagen (A) haha det är min häst det :D typiskt att datumet kommer mitt å huvudet ;o

Peace

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Mysig bild :D

2011-10-26 @ 08:59:55
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0