Annonser från BloggPartner

Gäster

Jag var uppe i stallet imorse och mockade och pysslade lite med de som djuren :) insåg idag hur stor pilgrim faktiskt har blivit, han är väl runt 150-155.
 
Man känner sig ändå ganska liten när han är uppe i ansiktet och man inte riktigt vet vad han tänker X)

Jag är i alla fall glad att han blev valack så ass tidigt som han ändå blev :) Och hoppas på att han kan "lugna" sig lite snart :)
Förresten så märktes det väldigt tydligt att det är dimmigt ute, när jag kom till stallet var allt spå fuktigt ;p och det är ändå nytt sen igår, och hästarna kissar inte ner allt på en natt ;P

Vi ska få gäster idag så det blir tyvärr inte så mycket uppdatering ;/ Men jag ska försöka få till en eller ett par tidsinställda inlägg om jag får bukt på det :)

Jag väntar fortfarande på att jag ska få en ny design och  header, då den jag har nu är rätt trist men håll ut!!:)
Är du villig att göra en till mig får du mer än gärna det haha :D

aja ni får ha det så bra sålänge! :)


Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0