Annonser från BloggPartner

Hallåj!

Tänkte bara berätta vart jag hållt hus de senaste dagarna! Hemma!! haha näe men jag har fortfarande inte kommit ut på praktik vilket betyder att jag inte har något att skriva om... Jag har varit hos Kiralyn några gånger och ridit, var hos pilgrim o ronja idag, mockade dock bara. Sen igår så har jag städat lite hemma bara och bakat ?! den blev kladdmuffins :-) och idag efter att jag va i stallet så bakade jag mjuk chokladkaka ?! det är nog fel på mig, jag HATAR att baka egentligen, gör väl det för att fördriva tiden xd Jahapp har det hänt nåt kul med er då ? :) Btw kan fortfarande inte ladda upp bilder, alla ikooner och grejer har försvunnit där man skriver inlägg.. någon mer som har samma som bloggar på blogg.se?`sjukt störgit.. så kan tyvärr inte bjuda er på någon bild :( Ciaoooooo Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0