Annonser från BloggPartner

Hiss och Diss

Nu är det dags på hissa och dissa!!
Idag kommer det bli några fler än bara en på varje :-)

Vi börjar emd hissarna.



1. Detta flugmedlet som man kan köpa på hööks, Det är hyfsat prisvärt med sina 269 kr , 950 ml.
Det är riktigt bra, flugorna kommer och går lika fort.. Om det ens kommer några!! Jag har även använt det och sprayat på mig själv och det funkar också, sprayar dock inte i huvudet haha ;P



2. En barbackagjord! Det måste vara en av de bästa uppfinningarna, perfekt för den med sämre balans ( mig själv inräknat) Men ändå vill rida barbacka, man får såklart inte det precisa känslan av att rida barbacka men man lär sig snabbt hitta balansen och sen kan man skippa den :) 429 kr



3. Bruna sadlar!!! Jag tycker det är så jäkla snyggt!! Dock endast i den bruna som är på bilden ;) ljusbruna kn väl passa på vissa men denna är mest stilren :) pris varierar



4. V-formade pannband!! Också skit snyggt tycker jag! Det passar på alla hästar.



Dissar:

1. Hööks schabrak! Tycker knappt att där finns något som har de lilla extra, de flesta ser likadana ut, de har inget stot utbud alls vilket är synd...


2. För första gången måste jag dissa en grej från HV Polo , nämnligen den här jackan! Den faller mig verkligen inte i smaken!!



Det får räcka för nu :)

Har ni något speciellt som ni inte gillar ??

Peace

Kommentarer
Postat av: Ida

Tycker hööks har fina schabrak XD

2011-11-01 @ 18:57:17
URL: http://idaaugust.blogg.se/
Postat av: Josefine

Gillar också brunt läder på utrustningen :)

2011-11-02 @ 00:07:16
URL: http://josefinegidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0