Annonser från BloggPartner

Kiralyn

Idag har jag varit ute hos kiralyn o ridit, fick med mig en kompis ut också som fotade, så ni ska få en bildbomb senare om ni vill?:)

 Red på åkern idag, och mycket på volten, vill "varna" er för att Kiralyn ser ut som en köttbulle, hon är 23 år gammal och istoortsett helt oskolad så hon går ofta med huvudet bland stjärnorna och svankar! men vi jobbar på det:) Hon var ialla fall pigg idag och det blev första galoppen sedan december förra året ;) så det var kul!

 Det kommer att komma fler inlägg under kvällen så håll utkik! :)



Glöm inte bort att ni kan skicka in till Veckans outfit!

Peace


Kommentarer
Postat av: SHUNi- hästblogg

Hej! Fin blogg du har :D



Var med och diskutera på min hästblogg när det gäller leriga ben! Vad tycker du? Ska man spola, borsta eller har ni någon annan metod till att få bort leran? Lämna gärna en kommentar som svar på min blogg :D Kram!

2011-10-23 @ 19:35:37
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0