Annonser från BloggPartner

Pälsindustrin

Jag kan inte annat än att hålla med Becka och Liza!! De här människorna förtjänar inget liv!

Känsliga Varnas!   Därbland mig själv! Jag har tittat på videon en gång och jjag gör ALDRIG om de!

http://features.peta.org/ChineseFurFarms/
http://beckaliza.blogg.se/2011/october/dessa-manniskor-borde-skjutas.html#comment



Jag fattar inte att folk har "mage" till att änvända päls när dee Vet hur det egentligen går till!
Varför kan de inte döda djuren innan ? Visst det är inte mycket bättre att föda upp dom eller fånga dom och döda dom för deras päls, men Det är en stor skillnad för djuren, att få slippa plågas till döds för att IDIOTERNA FLÅR DOM LEVANDE!!! Tappar respekten helt för männskligheten när jag ser sånt här!

Det är INTE vackert att bära päls!

Jag
känner folk som bär päls eller har burit och jag tycker att det är förjävligt! Jag skäms nästan över att känna dom!

Detta gäller även dun! Att plocka dun från en levande fågel för att stoppa in i jackorna! Jag har en väst med dun i, Men på den står det klart och tydligt att dunet är plockat från döda fåglar! Visst det kanske inte är helt sant men jag utgår från det för annars hade de förmodligen inte skrivit något alls..!
Ex Canade goosjackorna! plockade från levande fåglar! Därför skulle tanken aldrig falla mig in att köpa en sån ful jacka!

Usch!! Jag blir förbannad!!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0