Annonser från BloggPartner

Rodeo

Tidigare ikväll såg jag på untamed uncut på animalplanet! I detta avsnittet visade dom bl.a. En rodeo, grenen var att sitta upp på en fastbunden häst som hade ögonbindel på sig och sedan piska den när den var lös! I avsnittet slutade det med att hästen gick omkull och landade på den såkallade "ryttaren". Människor kom fram och puttade bort hästen som snabbt som satan tog sig upp o sprang iväg.. Alltså vad är det för fel på dessa människor? Att piska en skrämd häst tills den ger sig? Smart alternativ? Skulle inte tro det...
Det var även med en om tjurfäktning som är lika sjuk , kan ta det i ett annat inlägg... Men själva grejen, jag fattar inte vad som är så kul.. Och att säga att det är den mest aggressiva häst som finns?! Det är väl klart som f*n den är aggressiv om någon piskar som en idiot, men inte minst är den RÄDD!

Sjukt idioter är det rent ut sagt som håller på med sånt här! Dom är inte helt friska i knoppen!!

Har ni sett något sånt här på tv eller i verkligheten?

Peace


Kommentarer
Postat av: Håkan

Vilka idioter! Man blir bara ledsen! Borde förbjudas!

2011-10-19 @ 12:53:54
Postat av: Dafie

Jävla stört! Jag fattar inte hur man kan göra så mot en häst (eller något djur egentligen)! Det är något fel på dem om de njuter av att skapa panik och rädsla... >:( Nej fyfan, jag tål inte sånt...

2011-10-19 @ 15:19:43
URL: http://dafiedencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0