Annonser från BloggPartner

uteritt

Kom en hem från kiralyn för en stund sedan, har bara hunnit äta.. Jag och Johanna red ut en sväng och Evelina gick brdvid med sin überfina ponny (A) Det gick jättebra idag :-) kiralyn var pigg och glad och jag fick håll när vi travade haha, barbacka, så magmusklerna kommer till användning ;) aja det var kul :-) Jag var även hos Pilgrim och Ronja innan dess och mockade och klappade lite, det blåste typ storm så de va inge kul att stå ute ;/ Pilgrim var en riktig pani n the ass idag haha, han är så söt , men idag var han lite jobbig, han är mycket att gå på hela tiden och huvudet i ansiktet.. så efter en stund så gick jag igen och cyklade hem oh värmde mig innan det var dac för nästa stall :) Ev ut igen imorgon och rida en sväng till :-) min lilla tjej :') Vet att det inte har blivit så mycket uppdatering de senaste dagarna men jag hari nte kommit på nåt att skriva om så om ni har nåt förslag eller liknande så dela med er haha :D btw jag kan inte lägga ut bilder för tillfället, blogg är helknas ibland Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0