Annonser från BloggPartner

woho

Måste först och främs säga grattis till min bror som ick sitt körkort idag! :D


Igår blev det tyvärr ingen uppdatering!
Försökte mobilblogga igår kväll men de ville sig inte riktigt som jag -,-
Kan berätta lite kort om gårdagen....

Började med att jag och mamma åkte till familia och köpte kläder till henne (?!) haha det tog väl dryg 2 timmar sen åkte vi hem igen, för att direkt åka till min mormor och fira henne, åt tårta o kakor...

sen åkte vi hem och gjorde typ ingenting hah, de va min dag..

Idag har jag varit hos frissan och slingat håret ljusare.. De blev bra :D
Snart ska jag in till mamma och sedan ska vi till min moster och hälsa på, min kusin är även där och hon fick barn för några veckor sedan :) Skulle egentligen till Kiralyn men när jag kom ut från frissan så pissregnade de och det har ännu inte slutat så jag hinner inte, får hoppas att vädret är bättre imorn så då kommer jag att rida ut igen :)

Hoppas att ni också har en bra dag! :D

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0