Annonser från BloggPartner

dagens Diss


Dagens diss går till:

Folk som gnäller på sin blogg!
Jag menar, tror ni verkligen att man vill läsa ert gnäll hela tiden ? Nej....
Jag har läst flera bloggar där bloggarna/bloggerskor gnäller om dittan o dattan! usch så trött påsånt!  visst ska man få säga sin åsik det är inte de jag säger utan det är såna som verkligen gnäller... bblöö på dom:D

Dagens hiss går till :

DRESSYRSADLAR!!! hahah
jag har egentligen inte varit förtjust i dressyr, har i stortsett bara ridit det och har tröttnat lite på de, ingen variation.  Men för ett par veckor sedan red jag för första gången i en dressyrsadel och det var de skönaste jag suttit i.. jag får ofta kritiken att dra bak skänklarna då jag ofta får de liite långt fram, men när jag red i dressyrsadel så kom benen helt perfekt:D

Har ni något ni vill hissa och dissa så hör av er till mig:) [email protected]

Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0