Annonser från BloggPartner

diss

Idag måste jag dissa respektlösa hundägare!!

Var ute och gick med mamma och sammie innan, Vår hund drar en del när man inte tränar med henne, vilket är vårt fel från början men nu till saken..
När vi gick så mötte vi en annan hundägare med hans hund, samma blir ju då glad som alltid och vill inte alls gå framåt , redan då hade mitt tålamod börjat rinna ut med tanke på att  hon inte alls lyssnat på mig innan, Men den andra hundägaren skiter i att jag får problem och bara står still med sin hund och väntar på att vi ska gå, men hur j*vla lätt är det när hunden vägrar lyssna på en ?? -Jag nöp till henne lite i sidan för att få hennes uppmärksamhet vilken gick sådär eftersom HAN FORTFARANDE STÅR KVAR OCH GLOR!!!  Iaf jag och mamma fortsatte och gå och fick ju då dra med sammie eftersom hon inte ville... Men nä då ska den andra jäkla snubben gå åt samma jäkla håll när där fanns andra vägar -,- så han följde efter och sammie ville inte gå så till sist stannade jag och mamma så han kunde gå förbi och jag satte sammie ner, men nä då ska han också stanna för att vänta på oss IGEN.... till slut gick han iaf förbi när jag fått mitt utbrott att han kan gå!! Efter det gick sammie jättebra!!

Jag verkligen HATAR människor som inte fattar!! Hur kul tror ni att det är när man blir förbannad på sin hund och så står folk och glor ? ;s Jag älskar min hund mer än allt annat men ibland brister det, som det gör för alla! men att nån idiot inte kan underlätta saken genom att gå förbi eller gå ett annat håll när han VET att man har problem gör mig så jäkla lack!!!

så en fet diss till alla hundägare som inte respekterar när nån får problem.....

universums finaste flicka!<3


Kommentarer
Postat av: kajsa

fin hund :D

2011-09-28 @ 19:40:39
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Petra

Håller verkligen med!

När man stannar så skapar man negativa/stressade förväntningar hos hunden! Både för din hund och hans.

Dålig stil!

2012-01-01 @ 23:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0