Annonser från BloggPartner

markarbete

Idag stod markarbete på schemat.. Gick väl tyvärr sådär, slutet var helt ok men resten? vill jag bara glömma! Red en häst som heter Kimberly idag, han är jättesnäll men han blev så jäkla stark efter en stund så det var riktigt svårt att hålla honom. Var trött och ouppmärksam också idag så red fel några gånger, menmen sånt som händer , alla kan ha en dålig dag nångång, och idag var de min tur! tur iaf att det slutade okej:)
Tyvärr ingen bild nu, ev kommer en lite senare fast på en annan häst.. ska även om jag hinner vill säga, ta ett kort på en ponny som heter Dennis, för han är en riktigt latmask, och väääldigt trygg i stallet så han lägger sig alltid ner i spiltan och vilar/sover hhaah han är så söt, och han ligger helt på sidan med :p

Imorgon ska jag först på möte på praktiska, tillsammans med pappa och några från skolan, funderar ju på att byta! sedan ska jag iväg till Helsingborgs ridgymnasium och titta och prata lite med dom där!

Den blev en bild ändå :p fast på världens bästa vovve<3

 Peace

btw glöm inte *Veckans outfit*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0