Annonser från BloggPartner

praktik

Idag var vi på möte igen på skolan, dvs helsingborgs ridgymnasium. Det är ju bestämt att jag ska ut på praktik i ett år!
Vi pratade idag en del om vad för ställe jag skulle kunna tänke mig och vad jag vill få ut av det så på måndag ska jag tillbaka och då ska rektorn ha plockat fram några alternativ som vi då ska välja ut nåt och ringa till :) hoppas nu på det bästa!! Har även haft mejlkontakt med en hästägare ang medryttarhäst.... Ägaren och hästen verkar supertrevliga! Ska höra av mig igen till dom på måndag om hur det blir eftersom jag vill få reda på hur praktiken löser sig innan man tar ansvar för någon häst, det kan rent av bli att jag får tillräckligt med hästar och ridning på praktiken och då behöver jag ju ingen medryttarhäst! Visst är det alltid kul att ha en ändå så man kan fota massa och såna grejer men de kanske löser sig ändå :D återkommer mer om detta på måndag :D

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0