Annonser från BloggPartner

Akuten

Ja, det är väl fredagen de n 13e ! I alla fall för min bror som jag har hållt sällskap med på akuten hela kvällen... Fotboll.... Behöver ju inte berätta allt men det slutade med , efter 6 timmar, brutna revben, vet inte hur många, men men! Ont har han och ondare kommer han att få om man ska lita på läkare ;)

Inte så jättekul fredagkväll men vad gör man inte för sin älskade bror?!

Jag hade planerat att blogga ikväll men ja, det blev inte riktigt så, satt även och läste matte 2 timmar innan akuten så bloggen hanns inte med tyvärr!

Ska försöka bli bättre imorgon, ska till min fina vän steffi imorgon med några andra tjejer och ha trevligt, så får fixa ett par inlägg under dagen.

Meeen nu ska jag verkligen sova, är fortfarande helt taggad efter träningen i förmiddags!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: matilda

usch vad jobbigt :/

2012-04-14 @ 12:11:26
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0