Annonser från BloggPartner

artonde april

Nu har jag fått rätt mycket gjort tycker jag! Jag har hunnit vara ute med hunden, plocka ner alla påskfjädrar, varit på banken och varit i stallet! :)

Ikväll ska jag och mamma iväg och bada. Trevligt!
Som ni kanske förstår så har jag lite bloggtorka just nu, tycker det var ett bra tag sedan jag hade de så de var väl dax nu haha . Men jag försöker, Försöker fundera ut nya outfits som jag kan sätta ihop, men jag börjar på slut på färger haha
Hiss och diss har jag inte såmycket att komma med i nuläget!

Jag har ju börjat med veckans bild här på bloggen, har änsålänga endast fått in ett par bilder,  så skicka gärn ain din bild om du vill vara med! [email protected]

Glöm inte att veckans outfit också är igång hela tiden som du kan skick ain till! Har varit dåligt med bilder sista tiden och jag vill inte lägga ut  någon innan jag fått in fler! :)

Har ni även bloggtips får ni gärna skriva de, och länka gärna din blogg i kommentarfältet så kan jag kika in där!


Kommentarer
Postat av: Ryttarblogg

Tack :D kul att höra!!

2012-04-18 @ 21:44:17
URL: http://www.ryttarblogg.blogspot.com
Postat av: bakfickeryttarna

Hej, fin blogg :) kolla gärna in våran och lämna ett spår efter dig :)



Kram bakfickeryttarna

2012-04-18 @ 21:46:22
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0