Annonser från BloggPartner

Dagens ridpass

Jepp, idag var det dax igen!

Kom till stallet och skulle kolla vilken häst jag var tilldelad men där stod bara att jag skulle söka upp Rosie så då fick jag väl göra det!

I alla fall, jag fick välja mellan Mickey och Hanky Panky, jag fick för mig att hanky var en annan häst så jag valde Mickey! Kom sen på att hanky inte alls va den jag tänkte på haha menmen nästa gång kanske :)

Mickey var en riktig åsna i stallet idag! Att bli sadlad vet jag att han inte gilla men idag tryckte han "bara" upp mig i väggen x) dock stod han som ett ljus förragången! Men inte idag inte! Och knte nog med det, sen vägrade han att bli tränsad så han for runder i spiltan och gjorde helt om haha sen stod han med huvudet bland stjärnorna så jag inte nådde :( men fick på det såsmåningom.

Ridpasset jag superbra!
Vi fortsatte på det vi påbörjadr sist dvs sitsträning så det blev utan stigbyglar igen. Vi la dessutom på några övningar som tempoväxlingar och övergångar, det gick över förväntan så det var jättekul! Min sits är betydligt bättre nu än vad den för för 4 veckor sedan så träningarna ger verkligen resultat!


Men, nu ska jag bli färdig sen åker jag och mamma till Gekås och shoppar! :)
Uppdateringen blir usel, men ska försöka bättre mig till helgen :)

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilken sötnos! :)

2012-05-01 @ 18:32:49
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0