Annonser från BloggPartner

Dagens ridpass ;)

Idag red jag Pino igen! Det gick verkligen superbra!! Red på volten istortsett hela tiden  och det gck ut på att jag skulle få ihop henne,  och få henne i en bra form.
Jag kanske inte fick under baken såmycket som jag önskat men jag tyckte hon jobbade på väldigt bra med ryggen och fick ner henne i en lägre form.

I slutet av passet var hon riktigt mjuk och jag behövde då knappt röra tyglarna innan hon sökte sig nedåt och nästan hade huvudet mellan benen haha!

Finns inte så mycket mer att säga om det mer än att det gick jättebra och jag är supernöjd med henne! :)

Pappa filmade lite också så ev kommer det upp en film idag eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lina & Evelina

Jätte fin blogg! Älskar din header! :D

2012-04-11 @ 19:16:39
URL: http://orustryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0