Annonser från BloggPartner

Hiss

Jag har väntat lite med denhär hissen för att se hur allt blir, men jag känner att den kommer väl till pass idag!

Detta är en tjej som inte tvivlar utan gör det hon vill! Hon går på sin magkänsla vilket är riktigt strongt och modigt gjort och det är någonting som många valt att inte göra! Men denna tjejen fixar det! Hon är oerhört driven och passionerad för det hon gör och hon vill nå sina mål oavsett om det har med hästar att göra eller andra saker, har hon bestämt sig så kommer hon inte sluta för än jobbet är färdigt!

Jag antar att ni vet vem jag menar? Linn Olsson!

tummer upp för dig!



Jag måste även slänga in en liiiten diss! nämnligen till de människor som ständigt ska vara negativa! Som aldrig kommer med någonting positivt! Nej, sånt tycker vi inte om och de hör inte hemma här på min blogg! Här skriver jag det som jag vill skriva och det som jag tycker och tänker ingenting annat! Vill ni gnälla så gå till någonannan för här är det inte välkommet! Konstruktiv kritik däremot som är en helt annan sak får man såklart komma med, men det ska vara på ett trevlig sätt och inte nedtryckande.

Nu ska jag iväg och rida ciaaaaaoooo ;)
btw, det kommer en film på knäppPilgrim senare :)

Kommentarer
Postat av: Team Nyrk

Hello, jätte fin blogg & somsagt älskar Linns headers! :)

Kika gärna in hos oss, frågestund pågår just nu oxå, kramar Team Nyrk! :)

2012-04-11 @ 15:18:41
URL: http://teamnyrk.blogg.se/
Postat av: becka

Gud va fin design du har! :D

2012-04-12 @ 14:26:32
URL: http://beckasponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0