Annonser från BloggPartner

Min drömhäst

Jag antar att vi flestahästtjejer/killar har en drömhäst! Det har i alla fall jag! Det är en häst som jag inte tackat nej till..!
Jag fallar ofta för hästar med annorlunda färg och gråa skimmlar och det är precis vad denhäst hästen har! En annorlunda färg.

Att han dessutom ser och verkar otroligt snäll och personlig försämrar ju det inte ;) Han är något grövre, som det ser ut på bilderna, men väldigt högrest och fin! Alcatraz som han heter är min drömhäst! Jag önskar att jag hade kunnat köpa honom, då han är till salu! För mig ser han ut att vara perfekt!

Här har ni en bild på honom! Jag äger den inte utan den är från annonsen så om Hans ägare inte vill att jag har den här, så är det bara att säga till så tar jag bort den!!


Visst är han underbar?!

Hur ser din drömhäst ut?

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: tack! c:

2012-04-16 @ 21:55:33
URL: http://skogsrusset.blogg.se/
Postat av: hanna

fin header! :)

2012-04-17 @ 10:45:31
URL: http://lulearyttare.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag tror min favoritfärg är svart, men jag brukar inte gå på färg och så när jag ska köpa häst. Brukar mest vara hur dom är byggda och hur utbildade, vad dom har gjort (tävling) och hur den är att rida. Och såklart att det är till den inriktning jag vill ha den till, dvs dressyr!! :D ha det bra!:)

2012-04-17 @ 21:28:28
Postat av: Kajza

Min drömhäst är en shettiskorsning, isabellskäck, klok som en 20-åring och stadig som en ardenner. och namnet?

Dumle, såklart!! =)

2012-04-18 @ 16:05:55
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0