Annonser från BloggPartner

Mobilblogg

Uppdaterar lite kort från mobilen.
Jag har inte haft tid till datorn på hela dagen! Var först i stallet och mockade sen hjälpte jag pappa att städa garaget och slänga allt på soptippen, sen åkte jag in till stan igen och körde ett hårdpass på gymmet med mamma. Klätt påskriset har jag också gjort och nu ikväll har jag, mamma och pappa tittat på Alice i underlandet med Johnny Depp.

Ligger just nu i sängen med ena kisen och Sammie ligger i sin säng på golvet :)

Imorgon tänkte jag fixa inlägg för hela helgen för jag ska till blekinge och fira påsk! Så ni kan räkna med uppdatering de närmaste dagarna!

Nu tänkte jag sova, ciaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0