Annonser från BloggPartner

Nåt som gjorde mig depp

Jag kom nyss på att jag inte haft några som helst ponnyår! enda gångerna jag har ridit ponny var när jag började rida på min första ridskola när jag var sisådär 6 år gammal sen gick jag upp på storhäst rätt snabbt. Jag måste medge att jag blir rätt ledsen över det när jag ser och hör så många andra som är jätteledsna när det är deras sista år och jag verkligen undrar : vad har jag missat?

Jag har alltid kännt mig så stor på ponny och tänker att de aldrig kommer klara att bära upp mig liksom, men jag önkskar att jag ridit ordentligt och koninuerligt på ridskola och verkligen tagit tillvara på mina ponnyår, jag fyller ändå 17 i sommar så det är jju lite sent, inte för att jag har tävlat någonting någonsin, jag är ingen tävlingsmänniska men det hade varit kul att komma ut någongång då och då, men på ponny är det tyvärr försent...

Önskar helt ärligt att jag hade haft vänner som är hästintresserade så man kunde ridit med dom från första början och bygga upp en grund så att säga , ni förstår nog. Men det har jag aldrig haft, mer än lousie som jag gick med på praktiska!

Behövde skriva av mig lite, nu ska jag titta på ponnyakuten!


Kommentarer
Postat av: Emelie-ponylove.blogg.se

Största skillnaden är nog storleken, fasten som kan bli när ens ponny vill något HELT annat...!

Och tävlingarna: ingen vet hur det går för ponnysarna har en egen vilja.. Vad som helst kan hända ;)

2012-04-08 @ 22:55:06
URL: http://ponylove.blogg.se/
Postat av: Emelie-ponylove.blogg.se

Största skillnaden är nog storleken, fasten som kan bli när ens ponny vill något HELT annat...!

Och tävlingarna: ingen vet hur det går för ponnysarna har en egen vilja.. Vad som helst kan hända ;)

2012-04-08 @ 22:55:18
URL: http://ponylove.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej!

Var gärna med i min fototävling och vinn en länkning i varje inlägg jag gör lördag/söndag!

http://gnistaiogat.blogg.se/2012/april/fototavling.html#comment

2012-04-09 @ 10:45:34
URL: http://gnistaiogat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0