Annonser från BloggPartner

tjugotredje april

jag vet hur dålig uppdateringen har varit! :(  Ända ursäkten jag har är att jag inte har nåt att blogga om! mina outfits ideer är slut, inget att hissa/dissa osv. jag kommer därför endast blogga när jag har nåt att skriva om, dvs när jag varit i stallet, eller kommer på något åsiktsinlägg! Kommer ev köra en frågestund också då jag har några nya läsare som inte hängt med sedan start! Kan väl säga att jag är nere i en svacka just nu vad gäller allting, vill så himla mycket som jag inte har tillgång till eller kan göra vilket gör mig otroligt frustrerad!

Önskar att det var jag som behövde hjälp och inte hjälpte andra..!

Men ni får gärna fortsätta skicka in bilder till veckans bild /outfit, det kommer självklart komma upp när jag får in bilder! Försöker göra mitt yttersta och pressa hjärnan till lite fler ideer ;)

Snart kommer jag få ny design så hoppas på en nystart då och att något händer i mitt liv!

Jag har i alla fall en säker plats till gymnasiet till höst, blev fundersam när jag fick höra att det var rekordmånga som sökt in, jag har inte sökt, så vi mejlade Gunnar. Men det var inga problem! Nu väntar jag bara på att min skoolmotivation ska komma tillbaka! Har ni några pepwords så får  ni mer än gärna komma med dom till mig, behövs just nu!

När jag bestämt mig för vad jag ska gå  och att jag ska gå var jag grymt motiverad, men sen... Allt försvann, vill ingenting!

Så somsagt, kom gärna med lite peptalk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0