Annonser från BloggPartner

Veckan

Tjenixen! Jag vet att uppdateringen inte varit den bästa men jag ät glad att några kikar in ändå!

Tänkte betätta lite hur veckan kommer till att se ut.
Idag har vi bara fixat lite hemma alltså inget hästigt. Imorgon ska jag och mamma till min moster och kusiner, min ena kusin , typ 10?! Haha rider så ska ner och kolla på det + fira hennes födelsedag som vi missar.

På fredag sks jag först till ridskolan och titta pp tävlingar, en vän till mig ska va med! Efter det ska jag rida Pino en sväng och sen till helgen är det påsk och då befinner jag mig i Blekinge hos morfar.
Ja jag ska ju självfallet till pilgrim på onsdag.

Men så ser min vecka ut, inte så spännande ;)

Vad ska ni hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0