Annonser från BloggPartner

Remember me?

Wow, har inte bloggat på flera dagar! Det känns verkligen tomt när man går in på sin blogg och ser samma inlägg om och om igen... Men jag har verkligen ingenting att blogga om! Det är såååå trist haha.
 
Jag fick många reaktioner ang föregående inlägg vilket är kul och många bra åsikter! Kul när man kan dela åsikter på ett så bra och trevligt sätt , blir mycket roligare att läsa!
 
I alla fall, på onsdag förmodligen så ska jag till Pilgrim som jag inte varit hos på flera veckor!
På torsdag och ev ons och fredag så ska jag passa Pino, rider bara på torsdag för hinner inte annars tror jag, får se :-) På måndag ska jag också rida henne, ska få en träning av Heidii igen!
 
Så ja, det har med andra ord inte hänt så mycket senaste tiden , önskar att jag vore rik så jag kan köpa vad jag vill haha bara såhär mitt i inlägget ;)
 
Jag och mamm och pappa var förresten på Ängelholms hembyggdspark häromdagen , fotade en heldel, nedan kommer en av bilderna!
 
Vad tycker DU att jag ska blogga om? Jag behöver alla ideer jag kan få!

Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg du har :'D
kram <3

Svar: Tack så mycket! :-)
Rebecca

2012-08-12 @ 10:04:10
URL: http://lovewincent.blogspot.com
Postat av: Marie

Fin header! Blogga med mer hästbilder ;)

2012-08-19 @ 19:29:12
URL: http://www.mnightlighta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0