Annonser från BloggPartner

Åh nej, jag har gjort det igen!

Ännu en gång har jag fastat för en häst som jag inte kan få! ni anar inte hur frustrerande det är haha
Egentligen borde man sluta titta på hästannonser, men liksom, hur lätt är nu det ? ;)
Detta är ett sto på 15 år, inriktad hopp men är väldigt fin i dressyr med, läromästare i hoppning!
Hon ser så himla snäll och trevlig ut och man bara drunknar i  hennes ögon...!

haha nog om mina drömmar nu! :)

Blöö jag har ingenting att skriva om, det är verkligen helt tomt på den fronten, inga åsiktsinlägg, inga ridpass, ingenting! Jag får väl försöka knåpa ihop en outfit till er istället.

Ja, bra ide Rebecca, det gör jag, ciaao


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0