ändringar i TR
Det har skett lite ändringar i TR som det står om i hippson. Bl.a annat finns punkten om reklam på utrustning och kläder med där de tar upp lite olika grejer kring det!
Här är en bit kopierad ur texten:
”Reklam, sponsorer” är rubriken för mom 151. Ändringar här fick känslor att runt årsskiftet blåsa upp till åtminstone styv kuling bland annat på Facebook.
Istället för den tidigare punktuppställningen i TR I 2011 finns nu 4 underrubriker i mom 151. Första styckena är desamma. Efter sista meningen ”... endast exponeras på en maximal yta (2012 area min anm.) av:” börjar underrubriken 1.1.1 t o m 1.6.2..2.
Den är helt kopplad till punktuppställningen i TR I 2011. Här finns dock några smärre förändringar och tillägg som det är viktigt att kolla upp.
En punkt har helt försvunnit. Det gäller ”Identifiering/märkning av klädestillverkare får bara förekomma en gång per klädesplagg och ej större än 3 cm2
Du kan läsa mer HÄR
Här är en bit kopierad ur texten:
”Reklam, sponsorer” är rubriken för mom 151. Ändringar här fick känslor att runt årsskiftet blåsa upp till åtminstone styv kuling bland annat på Facebook.
Istället för den tidigare punktuppställningen i TR I 2011 finns nu 4 underrubriker i mom 151. Första styckena är desamma. Efter sista meningen ”... endast exponeras på en maximal yta (2012 area min anm.) av:” börjar underrubriken 1.1.1 t o m 1.6.2..2.
Den är helt kopplad till punktuppställningen i TR I 2011. Här finns dock några smärre förändringar och tillägg som det är viktigt att kolla upp.
En punkt har helt försvunnit. Det gäller ”Identifiering/märkning av klädestillverkare får bara förekomma en gång per klädesplagg och ej större än 3 cm2
Du kan läsa mer HÄR
Kommentarer
Trackback