Annonser från BloggPartner

Fjärde februari

Nu har jag kommit hem från väla, ikea, city gross och stallet! :)
För er som undrar så har jag fått tag på en halsduk, en plånbok, en ny bikini och en träningsväska :)

När jag var uppe i stallet så var ronja pissed of på Pilgrim! Ni ska få en film på det. Jag kan inte direkt klandra henne för det för han kan va en riktig pain in the ass ibland! Men han är söt, tur det!

Nu ikväll ska jag nog bara ta det lite lugnt, skriva några inlägg kanske. Imorgon ska jag iväg och rida en häst (tror jag?! ) pappas kollegas häst är det, så vi får väl se hur det går.

Jag ska även idag skriva ett gästinlägg till en tjejs blogg , ni kan få veta vilken senare!

Kag får sätta mig och göra det nu! :)

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0