Annonser från BloggPartner

fjortonde februari

Nyss hemkommer från "jobb". Jag ska ju gå ett par veckor med Jonathan så jag lär känna stället och hästarna och det var precis det jag gjorde idag! Kom dit vid halv 1 och började då med ett 6årigt sto, dressyr, jättefin!
När jonathan ridit henne så gjorde vi vid en valack, 6 år, så enormt fin är han! Svart med stjärn och vita kotor på 2 ben. Den hästen är tydligen rätt spänd och osäker, har även sadeltvång, men tyckte att han skötte sig helt ok idag!

Imorgon ska jag dit samma tid, men då kommer en tränare dit som jonathan ska rida för, samma 2 hästar som idag. Så får berätta lite om det imorgon. Tyvärr har jag inga bilder från idag, inte det första man tänker på när man kommer till ett nytt ställe ;) Men det kommer väl det också!

Nu ska jag bara äta klart, sen ska jag in till stan och träna med mamma..! Så vi hörs nog mer senare ikväll när jag är hemma och slappnar av!

Ha det gött!


Peace

Kommentarer
Postat av: Nozlihn

lägg in bild när du rider :)

2012-02-14 @ 20:09:14
URL: http://JNoz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0