Annonser från BloggPartner

frågestund svar del 2

Här kommer dom sista svaren från frågestunden

Vad är det bästa du vet (förutom hästar)?
Oj, det bästa jag vet! Min hund och mina katter, min familj, sen älskar jag att bara vara i stallet.
Det finns mycket jag tycker om men detta ligger på topp!

Vad är din favvo mat?
Tacos! Jag älskar det!:D

Vad för slags godis äter du?
Jag är inte en sån som äter mycket godis, tycker inte om det, är mer för typ chips och glass och choklad :D

Hur länge har du ridit?
ca 10 år.

Varför skaffade du blogg?
Bra fråga haha! Jag kände att jag ville dela med mig av mina erfarenheter och vad jag gör. Tanken från början var ju att jag skulle skriva om det jag gjorde i skolan när jag gick på hbg praktiska men det blev ju inte riktigt så! Där gick jag ju hästhållning ridning och då skulle bloggen handla om det! Förhoppningsvis har får jag lite mer erfarenheter tillhösten som jag kan skriva om när jag ska gå hästhållning-djursjukvård på hbg ridgymnasium!

Vem är din största idol?
Ärligt talat, så vet jag inte! Jag gillar, Roffe, Jennifer Aniston, Jay smith! Det är väl top 3

Vilken årstid tycker du bäst om?
Jag gillar alla årstider på sitt sätt, men sommar och faktiskt vintern.

Favvo färg?
Brun ligger på top! Den kommer nog lila.

Är du duktig i skolan?
Ja det tycker jag att jag är! Gick ut 9an med 5 mvg 8 vg 2 g

Favoritämne?
Engelska, musik och idrott

Hur många dagar i veckan rider du?
Inte så mycket som jag vill längre! När jag hade Kiralyn blev det ju mer men nu så har jag 2 privatlektioner i månaden..

Vad har du för häst/hästar och tävlar du något med den/dom ?
Jag har ingen egen häst! Jag har Pilgrim och Kislany som "sköthästar" Och båda är unghästar och ingen är inriden. Så nej jag tävlar inte!
Bästa/sämsta hästminnet?
bästa- Jag har många bra hästminnen! Men jag får nog välja , när jag fick Kiralyn och första gången jag hoppade i helsingborg, det gick så jäkla bra! Samt i fredags förra veckan när jag hoppade, var så glad efteråt!
sämsta- helt klart när jag fick reda på när Kiralyn inte skulle bli bra och vi var tvungna att ta bort henne! Även då den 15 december när det skedde!!



Det var alla svaren för den här gången. Självklart kan ni fortfarande fråga saker, då kan ni antingen kommentera eller skicka ett mejl till [email protected]

Peace

Kommentarer
Postat av: Emilia

jag älskar ocskå katter:)

Älskar din header:)

2012-02-02 @ 19:32:09
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0