Annonser från BloggPartner

Friskförklarad!!

Idag har jag och mamma besökt min moster + kusiner och plockat stygn på deras hund som blivit kasterad. Sedan skulle vi egentligen träna men det hann vi inte så vi kör på söndag istället! Vi åkte i alla fall ut på väla ett tag och innan vi skulle åka hem så ringde veterinären oss och gav besked om Sammies blodprov vi tog i måndags! Det bästa beskedet på länge, hon är nämnligen friskförklarad nu!! :D Äntligen!

För er som missat så blev hon sjuk igen i November, spydde blod, bajsade blod, åt inte ja massa sånt skit !
Vi tog då prover som visade förhöjda värden på bukspottkörteln vilket inte är så bra! En månad senare med förändrad kost åkte vi tillbaka till veterinären och tog nya prover men då hade värdena inte gått ner och fick då reda på att hon kunde ha kronisk pankreatit (bukspottkörtelinflammation) ! Usch säger jag bara, det vill man inte att in hund ska ha!!

Och i måndags åkte vi tillbaka igen för ytterligare prover och fick då svaren idag som vi blev väldigt glada över!
så skönt att slippa tänka på att hon är "sjuk" Min ängel!!

Så det gjorde min dag!


Kommentarer
Postat av: Victoria

jäääättefin blogg! Gillar din header jättemycket :) ♥ Hoppas du får en bra fredagkväll !

2012-02-17 @ 21:39:06
URL: http://vickevictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0