Annonser från BloggPartner

hopp i galopp

I eftermiddag ska jag iväg och rida, den dressyrhästen som jag red för några veckor sedan :-) Vi ska ut i skogen och kolla ridvägar och lite så, ska bli kul!!  Har ju inte ridit sedan jag var där sist.. Har heller inte fått tummen  loss att åka in till Helsingborg och boka nya ridlektioner, måste göra det!

Jag ska även upp till Pilgrim och Ronja senare, får se om jag tar det innan eller efter jag har ridit, tar jag det efter får jag ju skjuts dit.. hmm..
Denhär dagen tänkte jag även tillbringa vid datorn eller rättaresagt bloggen, ska försöka knåpa ihop lite inlägg för hela veckan, det du ;) Det kommer bl.a bli träningstips, hiss och diss, outfits, kanske något åsiktsinlägg om jag kommer på något riktigt bra annars är det inte lönt, det ska vara intressant för att vara kul att läsa för er!

Ni får gärna skicka in bilder till veckans outfit också, ni får även skicka in mer än en bild om ni vill det, helt upp till er, ju mer desto roligare!

Skulle ni vara intresserade av att jag kör en This och That?
I så fall skulle de svaren också komma i veckan.


Kommentarer
Postat av: Ackelina ★

Fin blogg :)

2012-02-29 @ 18:38:24
URL: http://ackelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0