Annonser från BloggPartner

nionde februari

Kom nyss in efter att ha varit ute med Sammie på en långrunda, eller ja, det kändes som en lång runda men de tog 40 minuter..! Idag skötte hon sig faktiskt över förväntan, min lilla flicka !:D
Måste också erkänna att det var jäkligt skönt att va ute ooch prommenera nu. Det känns alltid tungt innan man går ut men när man väl är ute så ärr det gött!

Eftersom jag är tom på bloggideer igen vill ni att jag sätter ihop fler outfits eller nåd? Får även många kommentarer om att ni vill läsa åsitksinlägg vilket jag förstår, men vad är det för åsiktsinlägg ni vill läsa om ?
Tycker att det är svårt att komma på någon när jag inte gör något speciellt inom hästarna just nu och på dagarna sitter jag bara och rullar tummarna istort sett haha så ni får hemskt gärna skriva vad det är för inlägg ni vill ha!

Peace

Kommentarer
Postat av: Fanny ♥

Söt blogg :)

2012-02-09 @ 17:33:01
URL: http://mffryttarna.blogg.se/
Postat av: Petra

Det är lite svårt att bestämma över Dina åsikter ang. åsiktsinlägg.

Men du kan ju skriva lite om dina vänner, om hästarna i stallet. Själv tycker jag att det är tråkigt att bara läsa om din bloggtorka, och det är ju din blogg och vi är dina läsare. det är du som ska förmedla dina tankar och idéer till oss, vi ska inte försöka dra dem ur dig, om du förstår vad jag menar:) Men du kan ju titta tillbax på lite inlägg längre bak i tiden och inspirera dig själv eller läs och bli inspirerad av andras inlägg och bloggar!

Fin och rolig blogg för övrigt och jag saknar dina inlägg förut!

Kram:D

2012-02-09 @ 19:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0