Annonser från BloggPartner

Provridning

Idag har jag varit och ridit pappas kollegas häst som jag skrev igår :) Jättesöt är hon verkligen! Väldigt trevlig att rida och ha o göra med.

Jag red mycket på volten och ställde henne åt olika håll, kollade så att gas och broms fungerade. Sedan gjorde jag även lite skänkelvikningar och framdelsvändingar. provade att göra sidvärtsrörelser på volten också och det gick helt okkej! Dock skedde det ett litet missförstånd när jag skulle galoppera, kom inte riktigt runt henne så hon ökade mest traven haha så fick tillslut göra en väldigt tydlig fattning och då gick det..

Men som sagt hon var väldigt trevlig och jobbade fint i form, så henne rider jag gärna igen :D

Vill ni se några bilder från idag så får ni lämna en kommentar!

Peace

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gärna det!!

2012-02-06 @ 18:19:01
URL: http://horseelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0