Annonser från BloggPartner

svar på 5 snabba

Vart ser du dig själv om 5 år?
Om 5 år har jag förhoppningsvis gått ut gymnasiet och börjat jobba i något stall eller veterinärklinik, jag ska ju trots allt gå djursjukvård. S å någon liknande klinik som söderåsens hästklinik eller vad den nu heter (A)
Jag hoppas innerligt att jag lyckats skaffa mig en häst inom 5 år och lever livet som man borde göra!

Har du någon gång haft en riktigt dagdröm som känts riktigt verklig? (Hästdröm, givetvis)Och då menar jag en sådan som hamnar i trans i och inte reagerar på saker försän folk ropar till på en
Ja, det har jag faktiskt! haha . Det var i skolan på någon trist lektion, kommer inte ihåg vilket det va, men jag satt vid fönstret och tittade ut och drömde att jag räddade hästar som blivit kidnappade och jag var hjälte! I samma "dröm" Så hade jag också kommit till skolan med min häst och var så stolt , varför jag red runder på skolan vet jag inte mend e gjorde jag. haha och nu till det värsta! Det vvar för 2 år sedan hahahah så alltså inte sålänge sedan ;)

Eftersom några missuppfattade "uppgiften" Och skickade in några this/that så tänkte jag ta några sånna också och skriver varför jag tycker som jag tycker.

Vit häst som lätt smuts syns på, eller en fux som är otroligt svår att "matcha" färg på?
Enkelt svar på den! Det är helt enkelt så att då får man tillbringa mer tid med hästen på marken och borsta den mer och lära känna den bättre! Alltförmånga bryr sig inte om att verkligen ta sig tid till ryktningen.

svart/brun utrustning
Jag älskar brunt! När det gäller utrustning vill jag gärna ha den mörkbruna färgen, tycker det är så galet snygg och de passar på dem flesta hästarna

Kristinawarg.se eller johannagrant.se??
Johannas blogg är i alla fall den jag läser mest, händer nångång ibland att jag kommer ihåg att klicka in på Kristinas blogg men det är ytterst sällan, har ingenting  emot henne alls men det har helt enkelt inte blivit mer.

Är du kär i nån just nu?
Nej det är jag inte!

Dressyrskydd" (täckande vid ridning) eller benlindor?
Utseendets skulle så lindor, tycker det är snyggast! Jag har inte så stor koll på "dressyrskydd" så ni får gärna lära mig lite ;)

Peace

Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

sv; haha, jaa det enklaste är ju att göra dom i photoshop.. men har du inget annat program du kan göra den i då? typ picnic kan man ju använda :)

2012-02-10 @ 21:18:11
URL: http://torudd.blogg.se/
Postat av: Johanna Torudd

sv; Du kan ladda upp bilden på bloggen och sedan tar du bildkoden du vet ?! och skickar den! :) då funkar det! :D

2012-02-10 @ 21:39:49
URL: http://torudd.blogg.se/
Postat av: Johanna Torudd

sv; den är lite för lång, men annars är den bra! :)

2012-02-10 @ 22:06:07
URL: http://torudd.blogg.se/
Postat av: Nozlihn

om du är ute efter att köpa häst så håll koll på min blogg senare :)

2012-02-10 @ 23:41:12
URL: http://JNoz.blogspot.com
Postat av: Rebecca Eisengarten

Hmm blev lite nyfiken då jag så att du hade skolans jacka ^^ Bara undrar lite om du ska gå i våran klass eller du ska börja med 96:orna :)?

2012-02-12 @ 18:22:04
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0