Annonser från BloggPartner

svar på tal

Fick tidigare en kommentar om att det var tråkigt att bara läsa om min bloggtorka, det var ingen elak kommentar, absolut inte! Men jag tänkte nu förklara hur läget ligger till och varför jag inte har någonting att skriva om och därav ber er om hjälp så jag vet vad ni vill läsa om !

Jo, rakt på sak! Jag är istortsett aldrig i stallet sedan Kiralyn gick bort , det beror bl.a pga att det ända jag gör att att mocka! Och jag känner inte direkt för att mocka åt någonannan flera dagar i veckans utan att göra någonting annat, Kislany är unghäst och opålitlig, jag vill därför inte hantera henne när jag är själv i stallet och ingen av mina föräldrar är hästvana och därför inte till någon större nytta där ute (förlåt mammaa och pappa )

Jag är hos Pilgrim på onsdagar och mockar ingen mer med det!
Jag rider ca 2 gånger i månaden, och då blir det ju inte så mycket att blogga om mer än efter lektionen.
Jag har ingen utrustning att skriva om, inga tankar och åsikter om saker och ting eftersom jag inte är med om saker och gör inget och får därför ingen erfarenhet! Foto blir det inte heller för jag har ju ingen häst att fota och att fota pilgrim i hagen är ju inte direkt intressant ;)

Och just på grund av dessa anledningarna ber jag er, mina läsare, om hjälp för att ta reda på vad som är intressant att läsa om, vad ni tycker är kul att veta! När man inte gör någonting om dagarna är det inte så lätt att komma på massa bloggtankar hit och dit för att skriva om det.

Jag vet att med en ny häst i mitt liv hade allt blivit betydligt lättare, inte enbart på grund av bloggen men även mitt liv utanför , det hade varit mycket roligare och man hade kunnat dela med sig av så mycket, men eftersom läget inte är så och kommer inte bli på väldigt länge så är det egentligen inte ens lönt att ta upp.
Men nu vet ni hur det ligger till! Ni anar inte hur mycket jag funderar på dagarna om vad jag skulle kunna skriva om utan resultat! Jag sitter i min soffa och tittar på tv eller på datorn hela dagen, så intressant är mitt liv och därför ingen mening att blogga om det som vissa skrivit att jag kan göra! :)

Ja nu vet ni!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Du skrev och frågade på min blogg om varför jag rider mes så breda händer..



Svaret är det att det ibland (oftast) är en hemskt dålig ovana jag lärde mig på riskolan och har svårt att jobba bort. Händerna blir breda när jag sjunker ihop i länden och blir lite "hösäckig" som också e en dålig ovana. Sedan så är det en unghäst jag rider, så ibland breddar jag händerna (dock ytterst sällan) för att ge henne lite extra stöd och ibland för att leda. :)

2012-02-09 @ 20:00:31
URL: http://erikastorbraten.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

sv; Tack så mkt! :)<3

2012-02-09 @ 20:46:13
URL: http://moajonsson.blogg.se/
Postat av: Erika

Nej men precis :)Jag tycker bara det är superkul när någon frågar och kommenterar på bloggen :)

2012-02-09 @ 20:49:44
URL: http://erikastorbraten.blogg.se/
Postat av: Erika

Nej men precis :)Jag tycker bara det är superkul när någon frågar och kommenterar på bloggen :)

2012-02-09 @ 20:50:11
URL: http://erikastorbraten.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ååh, känner igen det där med obotlig bloggtorka, inte lätt att ta sig ur!



Jag tycker det är intressant att läsa om åsikter om typ olika bett, Ponnyakuten, nya licensregler and so on:D

2012-02-09 @ 21:35:31
URL: http://evelinablomvist.blogg.se/
Postat av: JuliaW

Fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :)

2012-02-09 @ 22:07:23
URL: http://juliawester.blogg.se/
Postat av: Elin Stjernstedt

Ibland har man jobbiga perioder men du ska se att det blir bättre snart :)

2012-02-14 @ 14:58:38
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0