Annonser från BloggPartner

tredje februari

Ledsen för kass update men jag har inte varit hemma på hela dagen.
I förmiddags åkte jag in till mamma och sen åkte i vidare till gymmet, ska börja gymma med henne nu :)
Sen vart det bara hem och ducha och sen åkte vi ut på väla :) Hittade ett par jeans och en klocka.

Ikväll eller imorgon ska jag skicka iväg ett mejl till en affär och fråga om dom har helgjobb, behöver tjäna lite pengar så jag kan göra det jag vill ;)
Jag behöver även lite förslag till inlägg, jag har ingenting på hjärnan just nu, ibland får jag snilleblixtrar och skriver då om det, sen efter så kommer jag inte på någonting haha

Imorgon ska jag förmodligen upp till stallet men det blir nog bara mockning så det ärr ju inte så intressant att läsa om, det skulle bli typ : Jag tog kärran och spån grepen, sen gick jag vidare till Pilgrims box, jag gick in i den och började  sortera rent spån och smutigt, sen tog jag allt bajs och det smutsiga spånet och la i kärran!
Ja ungefär så, och hur kul va det att läsa på en skala från 1- 10 ? ;)

Så kom gärna med förslag, då hade jag blivit glad!


En charmig bild på kiralyn :)

Peace

Kommentarer
Postat av: Malin & Celin - Februaritjejer

Hej! Nu kan DU vinna ett jättefint smycke på våran blogg! Jag tror att om du är med så har du nog en STOR chans att vinna! Anmäl dig här: http://februaritjejer.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-ett-smycke.html#comment

2012-02-04 @ 09:13:52
URL: http://februaritjejer.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin blogg :D Ska vi följa varandra via bloglovin?:)

2012-02-04 @ 18:54:07
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0