Annonser från BloggPartner

ang frågor

Ville bara säga att jag inte kommer lägga in alla frågor som Svar på Tal eftersom det då kommer bli väldigt många sånna och det är inte så kul att läsa om hela tiden, så om du inte ser din fråga i ett inlägg så gå tillbaka till inlägget där du ställde din fråga! Jag kommer att svara på alla :)

Glöm inte bort att skicka in din bild till Veckans outfit som väljs ut och blir länkad!
_______________________________________________________________________________________________

idag vet jag inte vad dagen bjuder på, ska försöka ta mig ut till stallet och mocka om jag får skjuts! Ikväll ska jag och mamma till Väla, får se om man hittar något, ska bl.a ha örhänge :)

Jag vet att det är lite tomt på hästfronten nu eftersom jag inte rider för tillfälligt men ska blrja med privatlektionerna igen nu när ridskolan öppnat efter juluppehållet! Så snart bör det komma lite roligare inlägg, under tiden får ni gärna komma med förslag som jag sagt innan!!

Förresten, är det någon som är intresserad av en frågetund? Det var ett tag sedan jag hade det.
Lämna då en kommentar på detta inlägget!


Bjuder på en bild på mig själv, visst hade jag en festlig outfit på julafton ;)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0