Annonser från BloggPartner

Års Resumé

Tänkte göra en årsResumé från 2011! Det var tyvärr inte något speciellt bra år för min del så det är skönt att det är över!

Januari:
Ebbonie var till salu och fram till Mars var jag hos henne var dag, endast för att mocka och borsta, red någon gång, men det var inte ridningen som var viktigast då!


Februari:
De Nationella proven började och fortsatte fram till Maj månad. Jag hade fruktat dessa proven sedan jag börjat högstadiet, men till mn lycka var dom inte så svåra som jag trodde och jag fick:
fysik: G (hatobjekt)
Matte: G (hatobjekt)
Engelska: Vg, slutbetyg mvg
svenska : mvg, slutbetyg mvg
 
så jag är rätt nöjd ;)


Mars:
Ebbonie såldes och jag började ta hand om Pilgrim och Ronja istället.


Juni:

SKOLAVSLUTNING!
Jag slutade 9an och såg framemot att börja gymnasiet.


Juli:

Jag, mamma och pappa åkte till Cannes, frankrike, var borta 10 dagar, vi bilade hela vägen ner, åkte genom, österrike,tyskland, italien. Vi tog öven en dags tur till Monaco.



Augusti:
Gymnasiet började och samtidigt började helvetet men felval och byte osv, har ingen lust att gå in på allt igen...
Jag började även blogga!



Under september och oktober hände inte så mycket mer än massa gymnasieskit!

November:
Den värsta månaden!!
Min hund blev allvarligt sjuk, tack och lov mår hon bra nu men hon har förmodligen kronisk pankreatit :(
Men somsagt nu mår hon bra!
Kiralyn fick en hovbensfrakut som visade sig vara värre än vi räknade med, ni får se en ritad bild över hur det såg ut.

Det är strecken innuti som visar hur fraktuen såg ut... Dvs rakt igenom hoven men även splittrad och delad.



December:
Jag älskar julen men jag hann tyvärr inte njuta ordentliget av det pgr omständigheterna.
9 december fick jag smset om att Kiralyns dagar snart var över! Jag hade precis haft en jättebr privatlektion och var superglad innan jag såg smset.
15 december var dagen då hon fick springa på de evigt gröna ängarna! Den dagen försvann all smärta.
_________________________________________________________________________________________________

Ja som ni kanske förstår har hösten inte varit någt vidare bra. Så jag hoppas p att 2012 ska bli ett något bättre år.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0