Annonser från BloggPartner

Bilder från löshoppningen!

Här kommer lite bilder från löshoppningen! Film kommer också i ett annat inlägg!
Vi använde naturhinder eftersom vi inte har bommar och hinderstöd, samt vi anser att det är bättre med naturhinder när man löshoppar en unghäst för första gången så hon inte blir rädd om hon skulle riva. Eftersom bommar är hårdare och låter mer så är risken att hon blir rädd större än med naturhinder :)


ja, jag vet att bilden är på fel håll..

hmm lite tveksam på detdär.

Jag fick ingen bra bild på Kislany när hon väl hoppade, men det är ju inte sista gången vi gör det så det lär komma fler bilder på henne :)

Efter kislany var det Frisbees tur
ojdå



Och så var det iris tur

Hoon tyckte det var för mesigt hinder för att hoppa över
Hon var mer intresserad av att äte granriset
men ett litet hopp kunde hon bjuda på, dock väldigt dålig bild!!


Jag kan ju säga så att det är rätt svårt att hålla lina och fota samtidigt därav det rätt dåliga bilderna! Hade varit lättare om vi varit en till så hade jag kunnat få finare bilder, men det får bli nästa gång :)

Peace


Kommentarer
Postat av: Lisa - dressyrfokus

Läckra hinder! Min häst skulle bara stanna å äta ;)

2012-01-01 @ 20:41:55
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/
Postat av: felicia

Fina bilder! :D

2012-01-02 @ 23:53:24
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0