Annonser från BloggPartner

Don't forget

Glöm inte bort att skicka in din bild till veckans outift, och gilla allroundhasten.blogg.se på facebook, vid 100 gillningar blir det tävling! [email protected]


Jag kom hem från stallet för ett tag sedan, mockade rent och borstade av kislany lite, fick sån huvudvärk så jag är glad pappa stannade kvar och väntade på mig :) Ska ut imorgon med och då ska hon få en ordentlig borstning! Vi ska även försöka hitta ett örhänge till mig i bara plast som jag kan ha på måndag när jag ska på MR. Så jag hoppas verkligen att vi hittar ett. Idag har jag inte kommit på så mycket att skriva om så alla förslag är välkommna!

<3

Peace

Kommentarer
Postat av: Amanda Hellman ~ satsande dressyrryttare !

Tacktack ! :D

2012-01-05 @ 20:29:03
URL: http://perfectpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0