Annonser från BloggPartner

Frågestund svar del 1

Här kommer några svar från frågestunden!

Gör du länkbyte?
Ja Jag gör länkbyten Men inte till alla! Främst mina vänner. Är du intresserad får du höra av dig till [email protected]

hur länge har du ridit ? ^^

Jag började rida när jag var typ 6 ?! så i 10 år

1: innan skrev du så mycket om Kislany, varför är du inte ute hos henne så mycket mer? Är du bara där till och från?

Ja, ni ska få en förklaring till varför det plötsligt inte blev så mycket! Det är så att stallet ligger en bit bort och jag är därför beroende av att någon kan köra, som ni säkert förstår inte alltid funkar! Speciellt nu på vintern när det blir mörkt så fort så vill jag inte vara där mitt i natten, jag är mörkrädd (a)
Sen finns det ett par anledningar till som jag inte vill ta upp i bloggen!
Så vissa veckor kan jag vara där nästan varje dag och andra knappt någonting alls! Sen är det också att Kislany är väldigt lite hanterad och av den anledningen vill jag itne heller vara själv i stallet när jag håller på med henne. Nu snart ska hon förmodligen också iväg på inridning så då blir det ju ännu mindre


2: det verkar som att du har ridit länge och så, är mycket ute i stall. Men har du aldrig funderat på en egen? Varför har du inte det eller en foderhäst typ? Något som hindrar dig? :)


Ja jo jag har ridit rätt länge, 10 år ungefär. Jag älskar att vara i stallet och hade gärna spenderat mina dagar där! Att få en egen häst eller foderhäst är min högsta dröm, tyvärr kostar det pengar! Och det är dom pengarna jag inte har just nu :( Och där jag bor finns det inte så många som behöver medryttare eller liknande så det blir inte så mycket häst som jag önskat..

vad är det roligaste som hänt i ditt liv??
Oj, det har hänt en hel del roliga saker! Men framförallt, midsommarafton 2008! Den dagen jag fick reda på att vi skulle köpa hund! Jag hade tjatat om en hund i flera år.. Den 6 juli 2008 fick vi även hem världens finaste Labrador! Även 2007 när jag och familjen var 3 veckor i usa på roadtrip, det var fantastiskt kul!!

 

okej, vem är din största idol, efter mig? ;)
HAHAHA Eftersom jag känner dig kan jag bara säga att du är störd!!! :D Men för att svara på din fråga, Imon hästvärlden är den nog Roffe. Annars.... Jay Smith !! Fast jag gillar ju Jennifer Aniston också...


Shoppar du mycket?
Nej det vill jag inte påstå! Konstigt nog tycker jag inte det är kul att köpa saker till mig själv utan föedrar djuren. Men nej jag shoppar inte mycket! Gillar att spara ;)

Favoritaffär?

Måste nog vara Gina tricot! Där hittar jag sakeer till 99% av gångerna jag går in där.

Favoritaffär? (häst)
Eftersom vi inte har så många hästaffärer här nere i skåneland, eller Helsingborg, så måste jag säga Hööks! Vi har ett par till men det är mer B-affärer som är privatägda.




Det var dom första svaren på frågestunden! Resten kommer senare eller någon annan dag så håll utkik :)


Kommentarer
Postat av: louise

jag är inte störd rebecca, du är bara fett avis för att jag fyller år på min födelsedag men du vill inte erkänna det!

2012-01-31 @ 18:00:00
URL: http://www.nattstad.se/louisestolt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0