Annonser från BloggPartner

Ibland blir det inte som man vill

Som rubriken lyder, det blir inte alltid som man vill,  tyvärr! Jag hade tänkte blogga mer och roligare inlägg idag, men ja, vi alla ser ju hur det gick x) Jag har verkligen ingen fantasi just nu! jag är ridsugen till 100000 , vill bara vara i stallet hela dagarna och pyssla och rida och ha kul  men de funkar ju inte. Vet inte hur jag ska göra!?

Imorgon fyller min bror år så jag kan redan nu förvarna er om hur bloggningen kommer bli, inte så bra! Men jag ska försöka förbereda några inlägg, bl.a kommer en video upp :) Den får ni ta o kika på!
 Och snälla söta rara människor ute i världen! Kom med förslag på vad ni vill läsa om, det är desto roligare att uppdatera om man vet vad det är ni vill läsa om, speciellt nu när jag inte rider förtillfället! Jag behöver all hjälp jag kan få!

Nu ska jag försöka få igång mitt tänkande litegrann, see ya!


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0