Annonser från BloggPartner

Kislany löshoppade

Det blev inte alls som jag hade tänkt idag! Kom ut till stallet och Kislany var inne, jag tänkte wtf ? haha
Men de andra hade bestämt sig för att löshoppa henne idag, så mina planer gick åt skogen, menmen x)

Kislany var något upphetsad när jag kom, det hade skett en liten incident men de drar vi inte upp här ;)
Johanna och Evelina gick ut och fixade med hindrena medans jag försökte lugna ner Kislany, hon blev hyftas lugn efter en stund och då gick vi ut i paddocken och släppte henne.
Hon förstod inte riktigt vad hon skulle göra men i slutet så jhoppade hon faktiskt fint :) Och hon är en rktig snygging när hon travar!
Jag tänkte att ni skulle få se lite bilder senaer när dom kommit in på datorn, om ni vill se?

Imorgon hoppas vi på bättre väder och inte så dimmigt som idag, så får kameran följa med igen så ska vi se om mina planer går igenom imorgon istället!


Hugo, en häst jag hittade på blocket för ett tag sedan, blev helt förälskad, han är sååå fin!

Peace

Kommentarer
Postat av: Jessica Eriksson-Stalltjej

Hugo var jättefin, det håller jag verkligen med om. Men tyvärr kanske man inte bara kan gå på utseendet, haha.

Måste säga att du har en himla fin header, kul att se någon som lagt lite tid på sin design. Ett tips för att få mig som läsare är dock att du slutar ha texten centrerad, jag orkar helt enkelt inte läsa när det inte är jämna rader. Tryck på vänsterställ så lovar jag att återkomma ofta, för din blogg verkar trevlig.

Mvh Jessica, en Stalltjej.se-tjej

2012-01-01 @ 18:51:15
URL: http://stalljessica.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Lägg ut bilder från löshoppningen! Det skulle varit kul och se hur ni gör när ni löshoppar!

2012-01-01 @ 19:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0