Annonser från BloggPartner

Konkurens?

För ett tag sedan var det väldiga disskutioner om vem som var den största bloggaren/bloggerskan inom hästvärlden! Var det DM eller Nellie Berntsson? Kanske var det till och med TeamSl eller Johanna Grant? Ja säg det du! Att man vill vara bäst på diverse saker är ju någotnting vi vetat länge, men att man vil vara bäst på att blogga? Gör man itne det för att man tycker det är kul, inspirerande och vill dela med sig och lära sig saker?

Jag har bloggat sedan i Augusti 2011 och jag har redan fått insikt hur bloggvärlden ser ut!
Jag är en sådan människa som vill vara vänn med alla, jag avskyr att bråka! Jag tycker att det är jättekul att vara inne på andras bloggar och kommentera och disskutera men jag vill gärna ha någonting tillbaka, får jag itne det så slutar jag hellre att läsa den andres blogg för jag får känsal av att den ska vara bäst!

När vi kommer till konkurrens så är det klart att det finns inom affärbuissnesen men att man ska konkurrera om vem som är bäst på att skriva, vem som har finast bilder, vem som tävlar mest och får flest placeringar? Tramseri! Kan man inte göra någonting för att man tyker att det är kul?! Sen att man får många besökare ekker rent av tjänar pengar på bloggen är ju bara ett +  .


Det jag vill komma är att det finns så mycket skit i världen att konkurrens inom bloggvärlden är helt meningslöst enligt mig! 

Jag vill inte ha kommentarer som försvarar detta för det är vad jag tycker!! Jag skiter fullständigt i om Du gillar konkurrensen, för jag gör inte det! ;)
Jag hoppas att allt skitsnack en dag kan ta slut så man kan vara trevliga mot varanda och lära sig utav varandra!

Jag var tvungen att få ur mig detta haha  ;D

Ha en bra dag!

Peace

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gott nytt år och God fortsättning!

Jag har nu dragit igång Månadens bild på min blogg, hoppas du kikar in och även att du vill vara med och delta!

http://absolute.blogg.se/2012/january/manadens-bild-januari.html#comment

2012-01-02 @ 13:36:11
URL: http://absolute.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

ingen som tycker att det finns för många hästbloggar? xD

2012-01-02 @ 16:10:36
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Felicia

Är helt på din linje där:)

Hoppas du haft en bra jul och en trevlig nyår:)

2012-01-02 @ 19:41:18
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0