Annonser från BloggPartner

LyxVsBudget


1300 ;-                                                                                  Från charlies häst&hund 500 ;-
                                     


Det dyrare pannbandet är ju betydligt snyggare, beroende vad man har på kontot så hade jag nog valt det dyrare! Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag skulle använt det så myhcket som möjligt eller bara på träning/tävling, för det är ju , så mycket som möjligt = ta tillvara på det ochfå ut så mycket som möjligt för de höga priset, eller så få ggr som möjligt = spara på det så de håller länge.

hmm Vilket väljer du?

Peace

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker det billiga är finare, så jag skulle välja det :)

2012-01-02 @ 20:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0