Annonser från BloggPartner

Mobilblogg

Har nyss varit med pappa på hans jobb och "tränat" lite och nu sitter jag på trivas på Råå och väntar på pappa som ska få massage -.-

Jag är ledsen för kass update men har inte varit på humör :( jag har även ingenting att skriva! Var hos pilgrim och Ronja igår och mockade. Pilgrim var lika nyfiken som vanligt och försökte slicka på mig och bita mig i håret!!

När jag skulle hem så följde den lilla stallkatten efter mig och halvvägs hem innan han insåg hur långt bort han var :p det är nog världens keligaste katt! Tycker inte om att vara ensam :(

Och snälla ni, kom med förslag på vad ni vill läsa om nu när jag inte kommer på något!

Peace


Kommentarer
Postat av: Melinda Hagfors

Ett tips, din blogg behöver ju inte alltid handla om hästar när du inte har så mkt att skriva om. Du kommer tappa läsare..:(

2012-01-26 @ 21:19:46
Postat av: Linnéa

åsiktsinlägg! Eller visste du att..

Skriv gärna om dina hästar då jag e ny läsare :-)

2012-01-26 @ 22:04:00
URL: http://horseelight.blogg.se/
Postat av: Linnéa

åsiktsinlägg! Eller visste du att..

Skriv gärna om dina hästar då jag e ny läsare :-)

2012-01-26 @ 22:04:42
URL: http://horseelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0