Annonser från BloggPartner

Mobilbloggen?

Jag bloggade från mobilen innan idag, men det inlägget har tydligen inte kommit upp? Gjorde det för att det inte skulle bli så stort mellanrum mellan inläggen men det sket sig visst. Det var ju synd.

Det var egentligen ingenting viktigt men ni hade haft nåt att läsa haha Läste en annons nera i vår lilla affär i byn att en häst var till salu eller fodervärd, synd, för den verkade vara trevlig, och stallet ligger inte sålångt härifrån, fast tillräckligt långt för att jag inte ska kunna ta mig ut själv, annars hade jag kanske kunnat bli medryttare på den ;) haha jaja, nån dag så..

Göteborg horseshow börjar närma sig, ska du dit? Jag ska vara där hela lördagen tillsammans med mamma :) Vet inte vad jag ska handla, vill handla så mycket men har ingen användning för det :(
Vilken / vilka dagar ska du dit? Kommer du fram och säger hej om du ser mig?, ska ha min skoljacka på mig, dvs Helsingborgs Ridgymnasium ;)

Peace

Kommentarer
Postat av: Nicki

Fin blogg!

2012-01-15 @ 18:40:52
URL: http://nicckiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0