Annonser från BloggPartner

Never let go

Idag blev det bara en snabbis i stallet, 1 timme ungefär.
Tänkte mocka och sedan ta in henne, men tog in alla hästa först ochsen såg jag att där inte fanns någon halm så det fick bli en slarvmocking idag så får jag rensa ordentligt imorgon!

I alla fall när jag mockat klart ställde jag upp Kislany i stallgången och borstade av henne lite sedan gick vi ut till banan. Det hade redan börjat bli mörkt när jag kom ut så vi höll inte på så länge, men det blev lite skritt och lite trav, fortsatte med samma  övning som häromdagen, hon skulle följa efter mig och stanna när jag stnnade, baka när jag backade osv. och hon skötte sig bra idag också. 
 
Vi höll som sagt inte på så länge, blev väl 15-20 minuter skulle jag tro sen fick hon komma in igen och då strechade vi lite grann (lockar med godis runt sidorna så hon böjer sig! )
Sedan fick tränset komma på en stund och även här var hon duktig, hon gick iväg lite först men sedans tod hon stilla , hon höjde huvudet endel men det var inget som hindrade för att få ner det igen!

När jag var klar så ringde jag efter pappa så fick han komma och hämta mig igen , började även bli väldigt hungrig så mådde illa haha x)

Nu ska jag bara försöka hitta nåt att skirva om, hade massor av ideer igår som ni kanske märkte men idag är det helt tomt, så kom gärna med förslag om ni vill veta nåt eller vill att jag skriver om något speciellt ämne!

Gammal bild på Pilgrim

Peace

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

När kommer överraskningen du skrev om?:)

Kram

2012-01-02 @ 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0