Annonser från BloggPartner

Överraskning?

Vilken skitväder det är idag, grått och småregn.

Menmen, jag ska ut i stallet ändå och ta hand om min skrutt :) Fast att vädret inte är på min sida så följer kameran med ut, ska se om man kan få någon bra bild på henne så nifår se ordentligt hur hon ser ut!

Jag har nu insett att kameran måste med ut många gånger och fota massor och ta vara på tiden jag har tillsammans med Kislany! Tyvärr hann jag inte fota Kiralyn så mycket innan det var slut! :( Man tänker ju inte direkt på att snart kan allt vara över!
Men hädanefter ska kameran med oavsett vilket väder!

Hur ser träningen ut idag då?
Ja, jag funderar på att gå en liten promenad ev och sedan fortsätta på det vi gjorde häromdagen på banan, ev åker tränset på med.

Jag ska förbereda några fler inlägg idag så att det finns någonting att läsa! :)

Jag har även en annan grej på G men jag kan inte avslöja någonting innan allt äv färdigt! Men ni får förhoppningsis ta del av det inom kort!



Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0